Digital Marketing Agency Athens

Βελτιστοποίηση εμπειρίας αναζήτησης SXO

360www

ΔΩΡΕΑΝ ΡΑΝΤΕΒΟΥ
Βελτιστοποίηση εμπειρίας αναζήτησης SXO a.png

H Βελτιστοποίηση εμπειρίας αναζήτησης SXO είναι η βελτίωση της εμπειρία του χρήστη στις μηχανές αναζήτησης. Οι ίδιες μέθοδοι για βελτίωση του SEO είναι απαραίτητοι και για τη Βελτιστοποίηση SXO. Επιπλέον, συμβάλει στη βελτίωση του UX ως προς την ικανοποίηση των αναγκών των χρηστών, καθώς και στην εύρεση απαντήσεων στις ερωτήσεις τους.

Γιατί είναι σημαντικό το SXO;

Σήμερα, αρκεί πλέον να αναπτυχθεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική SEO για την επισκεψιμότητα, καθώς και να μετατρέπονται σε πωλήσεις. Η επιτυχημένη online επιχείρηση, έχει επένδυση σε ένα σύνολο βελτιώσεων, όπως η ανάπτυξη ιστοσελίδας, το μάρκετινγκ περιεχομένου, τη βελτιστοποίηση UX, τα αναλυτικά στοιχεία, η βελτιστοποίηση του ρυθμού μετατροπής κ.λπ.

Με τη βελτιστοποίηση για SEO και UX, οι επιχειρήσεις, θέλουν να κερδίζουν την προσοχή όσο το δυνατόν περισσότερων ανθρώπων και να ικανοποιούν τις ανάγκες τους με ποιοτικό περιεχόμενο, χαρακτηριστικά προϊόντων ή εξαιρετική εμπειρία χρήστη. Οι επιχειρήσεις το κάνουν για να ενθαρρύνουν τους αναζητητές να προβούν στην επιθυμητή ενέργεια. Αυτή μπορεί να είναι η μετατροπή, η αγορά ή η εγγραφή. Εφόσον έχει γίνει η σωστή βελτίωση, η online επιχείρηση θα είναι σε θέση να γνωρίζει τις ανάγκες, τις επιθυμίες αλλά και τις προτιμήσεις των πελατών της.

Το SXO είναι απαραίτητο για περισσότερες μετατροπές αφενός και αφετέρου όγκου πωλήσεων. Σε περίπτωση που ο ιστότοπος έχει καλές θέσεις στην οργανική αναζήτηση η καλύτερη εμπειρία χρήστη στην αναζήτηση θα τον ανταμείψει. Επιπρόσθετα, η βελτιστοποίηση της εμπειρίας αναζήτησης βοηθά στην απόκτηση περισσότερων πιστών πελατών, στη βελτίωση του περιεχομένου, στη στρατηγική μάρκετινγκ και σε πολλά άλλα.

Βελτιστοποίηση της εμπειρίας αναζήτησης SXO

Πώς γίνετε η Βελτιστοποίηση της εμπειρίας αναζήτησης ;

Όλες οι βελτιώσεις σε μια ιστοσελίδα δίνουν μια επιπλέον προστιθέμενη άξια σε αυτή. Η βελτίωση του SXO με τη σειρά της είναι πάντα χρήσιμη για μια online επιχείρηση. Παρακάτω έχουμε επιλέξει μερικές στρατηγικές βελτίωσης κατά SXO. Αν κάποιες από αυτές είναι λειτουργικές στο μοντέλο της επιχείρηση σας καλό είναι να τις υιοθετήσετε.

Να κάνω χρήση chatbot;

Συνήθως οι πελάτες γνωρίζουν ή μπορούν να καταλάβουν πώς λειτουργεί ένα προϊόν από μόνοι τους. Άλλοι πάλι χρειάζονται βοήθεια από την online επιχείρηση. Γι’ αυτό η ομάδα υποστήριξης πελατών πρέπει να είναι πάντα έτοιμη να παρέχει λύσεις και βοήθεια. Με την εγκατάστασή και χρήση ενός chatbot παρέχετε άμεση βοήθεια. Με την έλευση του chatGPT μπορείτε να αποσυμφορήσεις με έτοιμες απαντήσεις την ομάδα υποστήριξης. Θα εξοικονομήσετε χρόνο και χρήματα.

Ταχύτητα φόρτωσης του ιστότοπού.

Σε μελέτη της Unbounce, το 70% των καταναλωτών δηλώνουν ότι στην απόφαση αγοράς σε μεγάλο βαθμό παίζει ρόλο ο χρόνο φόρτωσης του ιστότοπου. Ο χρόνος φόρτωσης του ιστότοπού όλου, και όχι της πρώτης σελίδας εννοείτε, επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την ικανοποίηση των πελατών και το ποσοστό μετατροπής. Όσο πιο γρήγορη είναι η ταχύτητα φόρτωσης του ιστότοπού, τόσο πιο ευχαριστημένοι θα είναι οι χρήστες.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να δώσετε μεγάλη προσοχή στη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας. Ως αποτέλεσμα, θα δείτε άμεσες αλλαγές στην εμπειρία των χρηστών, τις μετατροπές και τα κέρδη. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, τα πρώτα 5 δευτερόλεπτα του χρόνου φόρτωσης της ιστοσελίδας είναι κρίσιμα, καθώς επηρεάζουν περισσότερο τα ποσοστά μετατροπής. Κάθε επιπλέον δευτερόλεπτο χρόνου φόρτωσης μειώνει τα ποσοστά μετατροπής της ιστοσελίδα.

Δημιουργία δομημένου ποιοτικού περιεχόμενου.

Το περιεχόμενο ήταν και θα παραμείνει ο Βασιλιάς, παραμένοντας ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία ενός ιστότοπου. Κατ επέκταση και για τη Βελτιστοποίηση της εμπειρίας αναζήτησης είναι απαραίτητο. Ένα καλά δομημένο ενημερωτικό ή διευκρινιστικό περιεχόμενο μπορεί να κερδίσει και να ενθαρρύνει τους επισκέπτες να συμμετάσχουν. Έχει βέβαια και μεγάλο αντίκτυπο στη θέση της οργανικής αναζήτησης και επισκεψιμότητας. Για να διατηρήσετε την online επιχείρηση σε κορυφαίες θέσεις, πρέπει να δημοσιεύετε τακτικά ποιοτικά και μοναδικά άρθρα στο ιστολόγιό σας.

Σημαντικά είναι η δομή του περιεχομένου σας, η διάρκειά του και η αναγνωσιμότητα του. Η χρησιμοποίηση πρωτότυπων εικόνων και infographics για να χωρίζετε τα άρθρα σε λογικά μέρη είναι ένα ακόμη τρικ. Οι αναγνώστες μπορούν να αντιλαμβάνονται με αυτό τον τρόπο ταχύτερα και ευκολότερα.

Μην ξεχνάτε τους χρήστες κινητών τηλεφώνων.

Σύμφωνα με την OuterBox, περίπου το 79% των πελατών χρησιμοποιούν κινητές συσκευές στις ηλεκτρονικές αγορές τους. Κατα συνέπεια οι πελάτες προτιμούν να χρησιμοποιούν ένα smartphone για να αγοράζουν προϊόντα επειδή είναι γρήγορο και βολικό. Ένας σύγχρονος ιστότοπος με responsive design μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες των κινητών συσκευών. Η δημιουργία διαισθητικής πλοήγησης, οι ξεκάθαρες και ορατές CTA, η χρήση λευκού background, η βελτιστοποίηση σε βίντεο και εικόνες και η συνέπεια είναι απαραίτητες προϋποθέσεις επιτυχίας.

Χρησιμοποίηση meta tags.

H βελτιστοποίηση των meta tags είναι ένα ακόμη βασικό στοιχείο που πρέπει να λαμβάνετε σοβαρά υπόψιν. Με αυτό το τρόπο οι χρήστες και η Google καταλαβαίνουν αν το περιεχόμενό είναι σχετικό με τα ερωτήματα των χρηστών αναζήτησης. Η δημιουργία τίτλων με ενδιαφέρον και μέταπεριγραφές ενθαρρύνουν τους χρήστες να κάνουν κλικ και επίσκεψη στον ιστότοπό. Θα πρέπει να συμπεριλάβετε τα πιο σχετικά και σημαντικά στοιχεία σχετικά με το περιεχόμενο του άρθρου, προϊόντος υπηρεσίας.

Το Google My Business στη φωνητική αναζήτηση

Για την εκμετάλλευση της αυξανόμενης αναζήτησης στις επιχειρήσεις τοπικού χαρακτήρα με φωνητική αναζήτηση, πρέπει να υπάρχουν τοπικές πληροφορίες για την επιχείρηση. Το Google My Business μπορεί να βοηθήσει σημαντικά. Επιπλέον, η βελτίωση των αποτελεσμάτων αναζήτησης μπορεί να γίνει και με την αύξηση του κύρους του ιστότοπου. Κάτι που μπορεί να γίνει με την ενσωμάτωση links υψηλής ποιότητας.

Βελτιστοποίηση εμπειρίας αναζήτησης SXO

Πώς γίνετε η μέτρηση στη Βελτιστοποίηση της εμπειρίας αναζήτησης SXO;

Για την αξιολόγηση στο SXO, πρέπει να προσδιορίσετε διαφορετικές και σημαντικές μετρήσεις. Παρακάτω θα βρείτε ποιες μετρήσεις δείχνουν σε τι κατάσταση είναι η βελτιστοποίηση της εμπειρίας αναζήτησης.

Ανάλυση του ποσοστό κλικ.

Χρησιμοποιώντας το Google Search Console μπορείτε να δείτε πόσοι άνθρωποι έκαναν κλικ στο σύνδεσμο στη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης, που οδηγεί στον ιστότοπό σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να καταλάβετε τι πρέπει να αλλάξετε: meta tags, διαφημίσεις ή περιεχόμενο.

Υπολογισμός ποσοστών μετατροπής.

Κάνοντας εκτίμηση στις μετατροπές, θα μπορέσετε να αποκαλύψετε αν καταφέρατε να επιτύχετε τους στόχους σας για την προσέλκυση νέων πελατών. Εάν καταφέρετε να αυξήσετε την πελατειακή σας βάση και τις πωλήσεις σας, αυτό σημαίνει ότι η στρατηγική σας SXO λειτουργεί.

Εκτίμηση του μέσου χρόνου που περνούν οι επισκέπτες στον ιστότοπο ή τη σελίδα. Εάν έχετε ποιοτικό και ελκυστικό περιεχόμενο, οι χρήστες θα περνούν περισσότερο χρόνο στον ιστότοπό σας και θα διαβάζουν διάφορα άρθρα. Ο χρόνος δίνει την ένδειξη αν το περιεχόμενό σας είναι συναρπαστικό και προσδίδει στις ανάγκες των χρηστών.

Δείτε την οργανική σας επισκεψιμότητα.

Μόλις αρχίσετε να εφαρμόζετε τα βήματα που αναφέραμε προηγουμένως, πρέπει να αναλύσετε τα αποτελέσματα. Δείτε αν το περιεχόμενο που δημοσιεύετε φτάνει στις ομάδες-στόχους σας και αν έχει απήχηση σε αυτές. Θα πρέπει να αναλύσετε τις αλλαγές στην οργανική σας επισκεψιμότητα από τη στιγμή που αρχίσατε να βελτιώνετε το SXO σας.

Η άριστη εμπειρία χρήστη και το SEO είναι οι δύο πτυχές που επηρεάζουν τις μετατροπές, το bounce rate, την ικανοποίηση των πελατών και, τέλος, τα έσοδά σας. Θα δείτε μια πραγματική διαφορά όταν λάβετε υπόψη σας τις συμβουλές μας για τη βελτίωση του SXO. Ελπίζουμε ότι οι μετρήσεις θα σας βοηθήσουν να αξιολογήσετε το SXO για την επιχείρηση σας.

Scroll to Top

Επικοινωνία