Τι είναι SEA marketing;
360www
Το SEA marketing ή Search Engine Advertising marketing αποτελεί μεγάλο μέρος της επιτυχίας των επιχειρήσεων στο διαδίκτυο. Στην πραγματικότητα, οι πληρωμένες διαφημίσεις αποτελούν μια από τις πιο δημοφιλείς μεθόδους digital marketing. Είναι η στρατηγική των πληρωμένων διαφημίσεων σε μηχανές αναζήτησης όπως η Google, η Bing, η Yahoo κ.λπ.
Το SEA ή “search-engine-advertising”, βοηθά τις επιχειρήσεις να βάλουν τις διαφημίσεις μπροστά από τους χρήστες αναζήτησης. Έτσι, πληρώνοντας για τη διαφήμισή τους μπαίνουν στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Είναι μια μορφή διαφήμισης pay-per-click (PPC). Οι επιχειρήσεις υποβάλλουν προσφορές για σχετικά ερωτήματα αναζήτησης και πληρώνουν για κάθε κλικ στη διαφήμισή τους. Το SEA Marketing αποτελεί έναν άλλο τρόπο προσέγγισης πελατών, με πληρωμένες διαφημίσεις, και σε σχέση με το SEO. Το SEO είναι μια στρατηγική μόνο για τα οργανικά αποτελέσματα με βάση την καλύτερη απόδοση του αλγορίθμου αναζήτησης
Πολλοί ονομάζουν αυτό το τρόπο διαφήμισης ως διαφήμιση “PPC” ή “πληρωμένη διαφήμιση αναζήτησης”. Ωστόσο, το PPC υποδεικνύει ένα καθορισμένο μοντέλο διαφήμισης που χρησιμοποιεί όλο τον ιστό και όχι μόνο τις μηχανές αναζήτησης. Στην πραγματικότητα, οι διαφημίσεις pay-per-click κάνουν την εμφάνιση τους όχι μόνο στις μηχανές αναζήτησης αλλά και σε δημοφιλείς πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, σε κανάλια αγορών αναζήτησης, ιστότοπους διαφημιστικών, συνεργατών 3ου μέρους, βίντεο και πολλά άλλα.
Η έννοια του SEA marketing υποδεικνύει συγκεκριμένα το τύπο των διαφημίσεων PPC που προσφέρουν οι μηχανές αναζήτησης. Αυτός ο ορισμός SEA αφορά τις διαφημίσεις που κάνουν την εμφάνιση τους στο Google ή το Bing.
Τι είναι το SEA στο μάρκετινγκ;
Το SEA υποδεικνύει τη “διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης” που υπάρχει ως κλάδος του SEM.
Το SEM υποδεικνύει τη διαχείριση μηχανών αναζήτησης, η οποία είναι ο γενικός όρος για τον κόσμο του μάρκετινγκ. Αυτό περιλαμβάνει τόσο το SEO όσο και το PPC, όπου τα brands και οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τις μηχανές αναζήτησης. Αυτό το κάνουν για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων και για να έχουν περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό τους. Το SEM περιλαμβάνει τόσο το SEO όσο και το μάρκετινγκ SEA
Όπως αναφέραμε παραπάνω, αυτός ο ορισμός του ψηφιακού μάρκετινγκ SEA υποδεικνύει συγκεκριμένα τις διαφημίσεις που κάνουν χρήση του μοντέλο pay-per-click. Κάθε φορά που ένας αναζητητής κάνει κλικ στη διαφήμισή, πληρώνετε το ποσό της προσφοράς.
Κάνοντας προσφορές (σε μια δημοπρασία) σε λέξεις-κλειδιά αναζήτησης, οι επιχειρήσεις ανταγωνίζονται για το πια θα είναι πρώτη στην εμφάνιση των διαφημίσεων τους στα αποτελέσματα αναζήτησης. Επειδή η Google και η Bing προσφέρουν αυτού του είδους τις διαφημίσεις μόνο ως PPC, οι περισσότεροι άνθρωποι καταλαβαίνουν ότι “SEA marketing” και “Search Engine PPC” σημαίνουν ουσιαστικά το ίδιο πράγμα.
Πώς λειτουργεί το μάρκετινγκ SEA στο διαδίκτυο;
Για να κάνετε SEA marketing με την Google, πρέπει να χρησιμοποιήσετε τις διαφημίσεις Google (πρώην AdWords). Για το Bing θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε έναν διαφημιστικό λογαριασμό της Microsoft. Και οι δύο πλατφόρμες είναι δωρεάν στη χρήση. Τον προϋπολογισμό που έχει ο χρήστης τον χρησιμοποιεί το σύστημα προσφορών pay per click .
Το μοντέλο αυτών των διαφημίσεων σχετίζετε με ένα είδος δημοπρασίας στην προσφορά και στο κόστος ανά κλικ. Συνδεδεμένα με τον προϋπολογισμό του καθενός από τους διαφημιζόμενους. Για τις online επιχειρήσεις με στόχο την αύξηση των εσόδων γρήγορα το SEA marketing είναι μια καλή στρατηγική. Βέβαια η ελευθερία ορισμού του προϋπολογισμού σε ποσά που θέλουν είναι πλεονέκτημα. Υπάρχει άμεση αύξηση των εσόδων σε σύγκριση με το μάρκετινγκ οργανικής αναζήτησης. Βέβαια, όσο πιο επιθετική είναι η πρόσφορα τόσο καλύτερα είναι.
Στην πραγματικότητα, ένα από τα καλύτερα πλεονεκτήματα του μάρκετινγκ SEA είναι ότι φέρνει αποτελέσματα πολύ γρήγορα.
Για το διαδικτυακό SEA marketing στην Google οι διαφημιζόμενοι χρειάζονται έναν λογαριασμό για να τρέξουν διαφημίσεις. Κάνοντας χρήση της πλατφόρμας Google Ads. Το σύστημα κατάταξης της Google είναι ο καταλύτης για την πραγματική θέση και απόδοση των διαφημίσεων. Το σύστημα κατάταξης ή αλλιώς “Ad Rank” και αρκετοί άλλοι παράγοντες το καθορίζουν. Χρησιμοποιεί τόσο το ποσό της προσφοράς, όσο και το Quality Score του ιστότοπού σας, μαζί με μερικούς άλλους παράγοντες. Το σύστημα διαφημίσεων θα υπολογίσει την κατάταξη των διαφημίσεών σας χρησιμοποιώντας αυτούς τους παράγοντες. Επιπλέον, μαζί με την αναμενόμενη απόδοση των διαφημίσεων, τη συνάφεια, την εμπειρία της σελίδας προορισμού και άλλα.
Αυτό σημαίνει ότι η μεγαλύτερη προσφορά δεν είναι ο μόνος λόγος για να πάρετε μια κορυφαία θέση ή ακόμη κερδίζοντας στη δημοπρασία λέξεων-κλειδιών. Ακόμη βέβαια και αν οι ανταγωνιστές σας πληρώνουν περισσότερα, μπορεί να κερδίσετε τη δημοπρασία. Φυσικά, αν η διαφήμιση ή η σελίδα προορισμού σας είναι φυσικά καλύτερη. Η κατάταξη της διαφήμισης γίνετε εκ νέου άμεσα κάθε φορά που διενεργείτε μια δημοπρασία (εκατομμύρια φορές την ημέρα!).
Το SEA λειτουργεί στο Bing με τον ίδιο τρόπο σε μεγάλο βαθμό. Η δημιουργία και η εκτέλεση των διαφημίσεων μέσω της πλατφόρμας διαφήμισης της Microsoft.
SEA marketing με εμφάνιση στην αγορά προϊόντων.
Υπάρχει και ένας άλλος τρόπος διαφήμισης που χρησιμοποιείτε από τις online επιχειρήσεις. Η χρήση του γίνετε και από έμπορους λιανικής πώλησης για καλύτερες επιδόσεις προϊόντων.
Η Google και η Bing προσφέρουν αμφότερες πληρωμένες εμφανίσεις “αγορών” για το SEA marketing. Ο τρόπος αυτών των διαφημίσεων είναι να εμφανίζουν προϊόντα και αντικείμενα προς πώληση απευθείας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτού του είδους οι διαφημίσεις έχουν ένα layout λίστας καρτών. Η εμφάνιση τους στις μηχανές αναζήτησης γίνετε συνήθως σε ερωτήματα αναζήτησης σχετικά με προϊόντα ή είδη λιανικής πώλησης.
Η λειτουργία αυτών των διαφημίσεων επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν προϊόντα από διαφορετικούς προμηθευτές. Όλα σε μια σελίδα, χωρίς να χρειάζεται να πλοηγηθούν απευθείας σε μεμονωμένους ιστότοπους.
Η Google προσφέρει διαφημίσεις προϊόντων αγορών μόνο μέσω της πλατφόρμας Merchant Center. Οι επιχειρήσεις δημιουργούν τις καμπάνιες πληρωμένης αναζήτησης SEA μέσω αυτής της δωρεάν πλατφόρμας. Φυσικά, αφού μεταφέρουν τα απαιτούμενα στοιχεία του προϊόντος. Η δημιουργία σε καμπάνιες Bing Shopping γίνετε μέσω του Microsoft Merchant Center (MMC).
Το SEA marketing του Google Shopping προσφέρει 3 τύπους διαφημίσεων:
Οι κανονικές διαφημίσεις αγορών προϊόντων είναι η κύρια μορφή καταχώρισης. Το μενού τους βρίσκετε στην ενότητα καταχώρισης προϊόντων κάτω από την κύρια καρτέλα “Αγορές”.
- Η δημιουργία διαφημίσεων Showcase Shopping γίνετε στις διαφημίσεις Google. Γίνετε ομαδοποίηση σχετικών προϊόντων στις διαφημίσεις ή στο Google Ads API. Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα των διαφημίσεων αυτών είναι ότι επιτρέπουν στους εμπόρους να προβάλλουν μια σειρά από προϊόντα τους για έναν μόνο ευρύ όρο αναζήτησης. Έτσι παρουσιάζουν στην πραγματικότητα την πλήρη γκάμα των επιλογών τους.
- Διαφημίσεις Τοπικού καταλόγου. Η δημιουργία τους με δεδομένα από τις διαφημίσεις τοπικού καταλόγου με σκοπό την προσέλκυση αγοραστών στο δίκτυο Google Display. Η βοήθεια τους, στην αύξηση της επισκεψιμότητας για τα τοπικά καταστήματα.
- Μια άλλη επιλογή στο πλαίσιο του Google Shopping είναι η εμφάνιση των διαφημίσεων σε “surfaces across Google.”. Αυτή η επιλογή SEA marketing δινει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να επιλέξουν τον σημείο στις διαφημίσεις των προϊόντων τους επί πληρωμή σε διάφορες περιοχές της Google. Βέβαια, συμπεριλαμβανομένης της αναζήτησης εικόνων, της κύριας καρτέλας Shopping, του Google Lens και των κανονικών καρουζέλ αναζήτησης.
Οι επιχειρήσεις πρέπει να ρυθμίζουν τις καμπάνιες διαφημίσεων αναζήτησης στο Google Merchant Center ή στο Microsoft Merchant Center.
Η σημασία των λέξεων-κλειδιών στο μάρκετινγκ SEA
Οι λέξεις-κλειδιά είναι ο πυρήνας της διαφήμισης αναζήτησης. Ο σχεδιασμός των διαφημίσεων γίνετε για την εμφάνιση τοις σε συγκεκριμένα, συναφή και συχνά, με το χέρι επιλεγμένα ερωτήματα αναζήτησης.
Βέβαια, οι αναζητήσεις είναι κυριολεκτικά το όλο νόημα των μηχανών αναζήτησης. Το σύστημα διαφήμισης PPC της Google λειτουργεί με βάση την εμφάνιση των σωστών διαφημίσεων για τις σωστές αναζητήσεις. Αυτό το διαφημιστικό μοντέλο δε θα λειτουργούσε αν οι διαφημίσεις έκαναν τυχαία εμφάνιση. Για παράδειγμα, δε θα είχε νόημα για μια εταιρεία κατασκευαστικού εξοπλισμού να εμφανίζετε μαζί με διαφημίσεις της για κάτι όπως “ηλεκτρικά πριόνια”. Δε θα έκαναν κανένα κλικ!
Η έρευνα λέξεων-κλειδιών βοηθά τις επιχειρήσεις να επιλέξουν σε ποιες αναζητήσεις να εμφανίζονται.
Η έρευνα λέξεων-κλειδιών αποτελεί κρίσιμο μέρος του διαδικτυακού SEA Marketing. Οι έμποροι θα έχουν καλύτερα αποτελέσματα με πιο ακριβείς, και υψηλότερης επισκεψιμότητας και σε λιγότερο ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά. Ευτυχώς, οι μηχανές αναζήτησης παρέχουν στους εμπόρους εργαλεία για την έρευνα λέξεων-κλειδιών (όπως το Keyword Planner της Google).
Επιπλέον, για πιο αποτελεσματικές καμπάνιες PPC, οι διαφημίσεις PPC μπορούν να ρυθμίζονται λεπτομερώς. Χρησιμοποιώντας της επιδόσεις από το ποσοστό κλικ, τις εμφανίσεις, το κόστος ανά ενέργεια (CPA). Καθως και την εκτιμώμενη απόδοση της διαφημιστικής δαπάνης (ROAS). Με αυτό τον τρόπο βοήθα τους marketers να κατανοήσουν πόσο καλά αποδίδουν οι διαφημίσεις τους. Επιπρόσθετα καταλαβαίνουν και πόσο καλή είναι η έρευνα λέξεων-κλειδιών τους. Αυτό σημαίνει ότι η διεξαγωγή σε βάθος έρευνας λέξεων-κλειδιών και η απομόνωση λέξεων-κλειδιών υψηλής αξίας, με γνώμονα την πρόθεση, είναι σημαντική για το SEA marketing.
Υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI) του SEA marketing
Ένας από τους λόγους που η πληρωμένη διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης είναι τόσο δημοφιλής είναι ότι αποτελεί μία από τις πιο επιτυχημένες μορφές ψηφιακού μάρκετινγκ. Η δημοτικότητά της βέβαια, είναι η μεγάλη απόδοση επένδυσης (ROI).
Η Google δηλώνει ότι το SEA marketing με βάση το pay-per-click οδηγεί γενικά σε έσοδα ύψους 2 δολαρίων για κάθε 1 δολάριο που δαπανάται, κατά μέσο όρο. Αυτό το 100% ROI στις διαφημίσεις αναζήτησης συνδέετε με τη δυνατότητα της λεπτομερούς ρύθμισης, ώστε η στόχευση να αφορά συγκεκριμένο κοινό καθως και σε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά και να εμφανίζετε στις 3 πρώτες θέσεις της αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι εκεί λαμβάνουν έως και το 40% όλων των κλικ που προέρχονται από τις μηχανές αναζήτησης.
Επιπλέον, οι επισκέπτες του ιστότοπου που προέρχονται από την επισκεψιμότητα του SEA marketing έχουν 1,5 φορά περισσότερες πιθανότητες μετατροπής. Σύμφωνα με έρευνα της Wolfgang Digital, το SEA digital marketing είναι πλέον το μοναδικό κορυφαίο κανάλι που οδηγεί σε έσοδα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το μάρκετινγκ PPC είναι σημαντικό για τόσες πολλές διαδικτυακές επιχειρήσεις.
Θα πρέπει να προσλάβετε μια διαφημιστική εταιρεία;
Πολλές επιχειρήσεις μπορεί να γνωρίζουν την αξία της διαφήμισης pay-per-click, αλλά μπορεί να μην είναι σίγουρες από πού να ξεκινήσουν. Με τις πλατφόρμες διαφημίσεων σε μηχανές αναζήτησης, μπορούν οι επιχειρήσεις να διαχειριστούν τις PPC τους μόνες τους.
Αυτό δε σημαίνει ότι είναι και η καλύτερη επιλογή.
Η Google και η Bing παρέχουν υπηρεσίες διαφημίσεων που επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να τρέχουν τις διαφημίσεις τους όσο ευρύτερα ή στενότερα επιθυμούν. Και δεδομένου ότι δεν υπάρχει απαίτηση ελάχιστου προϋπολογισμού για τη διαφήμιση SEA τύπου pay-per-click, είναι αρκετά εύκολο για ορισμένες επιχειρήσεις να τρέξουν μικρές καμπάνιες μόνες τους. Λόγω του ότι το SEA marketing είναι μια τόσο πολύτιμη και επιτυχημένη στρατηγική, πολλές επιχειρήσεις έχουν σαν επιλογή την ανάθεση των προσπαθειών τους σε μια εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες διαφήμισης PPC.
Αλλά γιατί να προσλάβετε ειδικούς στη διαχείριση PPC;
Το κύριο πλεονέκτημα συνεργασίας με μια εταιρεία PPC είναι ότι προσφέρει γνώσεις και εμπειρία που η ομάδα σας μπορεί να μην έχει. Θα είναι σε θέση να ρυθμίση μια καμπάνια γρήγορα χωρίς να χρειάζεται να ταλαιπωρηθείτε κατά τη διαδικασία. Έχουν επίσης πρόσβαση στα εργαλεία και την τεχνολογία για την επαγγελματική διαχείριση της καμπάνιας. Επίσης, την παρακολούθηση των επιδόσεων και την υποβολή εκθέσεων που μπορούν να βοηθήσουν να καταλάβετε πώς οι διαφημίσεις πληρωμένης αναζήτησης SEA βοηθούν την επιχείρησή σας να επιτύχει τα KPIs της.
Ένα άλλος λόγος, στο γιατί πολλές επιχειρήσεις προτιμούν να συνεργάζονται με εταιρείες υπηρεσιών PPC, είναι ότι προσφέρει μια ειδική ομάδα διαχείρισης λογαριασμού που μπορεί να παρέχει:
- Ρύθμιση λογαριασμού Google Ads, διαχείριση και χειρισμό καμπανιών (έναρξη και τερματισμός καμπανιών).
- Παρακολούθηση για παράγοντες της καμπάνιας, όπως λέξεις-κλειδιά, αρνητικές λέξεις-κλειδιά, προσφορές, διαφημίσεις και σελίδες προορισμού.
- Προσαρμογές για τις διαφημίσεις σας και προτάσεις περιεχομένου για τη βελτιστοποίηση του Quality Score και την καλύτερη κατάταξη των διαφημίσεων.
- Προτάσεις προϋπολογισμού, προβλέψεις και δοκιμές διαφημίσεων για τη στόχευση των στόχων της επιχείρησής σας.
- Μηνιαίες αναφορές σχετικά με την απόδοση του λογαριασμού.
- Αφαίρεση/αντικατάσταση λέξεων-κλειδιών διαφήμισης με χαμηλή απόδοση και κόστος για τη μείωση της αναποτελεσματικής διαφημιστικής δαπάνης και την εξοικονόμηση προϋπολογισμού.
Πώς συνδυάζετε το SEA marketing και το SEO;
Προφανώς, υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ SEO και SEA. Η διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης στηρίζετε στα πληρωμένα αποτελέσματα, στο κατά παραγγελία γραμμένο διαφημιστικό κείμενο, στην έγκριση της διαφήμισης και σε διάφορους άλλους παράγοντες. Αλλά το SEO αφορά τον κόσμο της “οργανικής” αναζήτησης. Λειτουργώντας με βάση αρχές για τη βελτιστοποίηση ενός ιστότοπου και στη συνέχεια ο αλγόριθμος της μηχανής αναζήτησης κάνει τα υπόλοιπα.
Οι επιχειρήσεις έχουν πολύ περισσότερο έλεγχο στις διαφημίσεις PPC και όχι τόσο άμεσο έλεγχο στο κατά πόσο οι αλγόριθμοι των μηχανών αναζήτησης θεωρούν το SEO τους πολύ καλό.
Ωστόσο, αυτές οι δύο στρατηγικές μάρκετινγκ πάνε καλά μαζί και μπορούν στην πραγματικότητα να βοηθά η μια την άλλη επίσης. Οι περισσότερες επιχειρήσεις συμφωνούν ότι είναι καλύτερο να κάνουν και τα δύο. Εξάλλου, στοχεύετε στους ίδιους χρήστες αναζήτησης και στις δύο περιπτώσεις.
Παρόλο που δεν υπάρχει άμεση σύνδεση μεταξύ του μάρκετινγκ SEA στο Google/Bing και του SEO, οι επιχειρήσεις που βελτιώνουν και τα δύο είναι πιο πιθανό να βελτιώσουν και την οργανική τους επισκεψιμότητα. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι στην πραγματικότητα υπάρχει μεγάλη επικάλυψη μεταξύ SEA και SEO. Εάν εκτελείτε την ίδια έρευνα λέξεων-κλειδιών και την ίδια πυκνότητα λέξεων-κλειδιών, τότε έχετε ήδη ολοκληρώσει κατά το ήμισυ τις βασικές στρατηγικές τόσο για το SEO όσο και για το PPC.
Οι επιχειρήσεις που βελτιστοποιούν τον ιστότοπό τους και το onsite περιεχόμενό τους για καλύτερη βαθμολογία ποιότητας συχνά καταλήγουν ακούσια να βελτιστοποιούν τον ιστότοπό τους για καλύτερο SEO. Επιπλέον, μια καμπάνια διαφημίσεων πληρωμένης αναζήτησης βοηθά τις επιχειρήσεις στην αύξησή των backlinks, την απόκτηση αναγνωρισιμότητας του brand και σε περισσότερες κοινοποιήσεις. Φυσικά,ολα αυτά μπορούν δυνητικά να βελτιώσουν το SEO.
Το διαδικτυακό SEA marketing δίνει γρήγορα αποτελέσματα
Οι διαφημίσεις αναζήτησης έχουν ένα ακόμη πλεονέκτημα, καθώς αρχίζουν να φέρνουν αποτελέσματα σχεδόν αμέσως. Σε αυτό το πλεονέκτημά στηρίζετε και η δημοτικότητα τους στο μάρκετινγκ. Μόλις μια διαφήμιση πάρει την έγκρισή και τείθετε σε λειτουργία και αρχίζει η εμφάνιση της αμέσως στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.
Και επειδή οι διαφημίσεις είναι πιο εμφανείς, προσφέρουν πολύ καλό CTR και, αυτό σημαίνει, πολύ ταχύτερη αύξηση της επισκεψιμότητας. Για τις διαφημίσεις αναζήτησης στο Google ή το Bing, οι διαφημιζόμενοι ρυθμίζουν τις διαφημίσεις τους μέσω της εκάστοτε πλατφόρμας, ρυθμίζουν τις διαφημιστικές τους καμπάνιες/ομάδες διαφημίσεων, ρυθμίζουν έναν προϋπολογισμό και στη συνέχεια καθορίζουν τις παραμέτρους των διαφημίσεών τους. Και αυτό είναι όλο! Μόλις τελειώσουν με αυτό, μπορούν να αρχίσουν να τρέχουν τις διαφημίσεις.
Οι διαφημίσεις αναζήτησης έχουν ένα ακόμη πλεονέκτημα, καθώς αρχίζουν να φέρνουν αποτελέσματα σχεδόν αμέσως. Σε αυτό το πλεονέκτημά στηρίζετε και η δημοτικότητα τους στο μάρκετινγκ. Μόλις μια διαφήμιση πάρει την έγκρισή και τείθετε σε λειτουργία και αρχίζει η εμφάνιση της αμέσως στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.
Και επειδή οι διαφημίσεις είναι πιο εμφανείς, προσφέρουν πολύ καλό CTR και, αυτό σημαίνει, πολύ ταχύτερη αύξηση της επισκεψιμότητας. Για τις διαφημίσεις αναζήτησης στο Google ή το Bing, οι διαφημιζόμενοι ρυθμίζουν τις διαφημίσεις τους μέσω της εκάστοτε πλατφόρμας, ρυθμίζουν τις διαφημιστικές τους καμπάνιες/ομάδες διαφημίσεων, ρυθμίζουν έναν προϋπολογισμό και στη συνέχεια καθορίζουν τις παραμέτρους των διαφημίσεών τους. Και αυτό είναι όλο! Μόλις τελειώσουν με αυτό, μπορούν να αρχίσουν να τρέχουν τις διαφημίσεις.